Консультуємо з питань реєстрації фінансових установ.

Реєстрація всіх видів фінансових установ. Створення відокремлених підрозділів фінансової установи. Ліцензування діяльності фінансових установ. Супровід купівлі-продажу фінансових компаній

tel: 06710136680993869134 Viber, Telegram, WhatsApp

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Skype: Lawfin1 Консультація безкоштовно!!!

Призначення працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу в фінансовій компанії, ломбарді, кредитній установі

Призначення працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу в фінансовій компанії, ломбарді, кредитній установі

Працівник, відповідальний за проведення фінансового моніторингу (далі - відповідальний працівник), призначається керівником фінансової компанії (ломбарду, кредитної компанії) не пізніше дня встановлення ділових відносин з клієнтом, що передбачає участь фінансової компанії (ломбарду, кредитної компанії) у фінансових операціях, визначених частиною першою статті 8 Закону.

Детальніше:Призначення працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу в фінансовій...

Правила та програма фінансового моніторингу в фінансовій компнаії. Вимоги до правил та програми фінансового моніторингу в фінансовій компанії. Фінансова установа повинна розробити правила та програму здійснення фінансового моніторингу.

Правила та програма фінансового моніторингу в фінансовій компнаії. Вимоги до правил та програми фінансового моніторингу в фінансовій компанії. Фінансова установа повинна розробити правила та програму здійснення фінансового моніторингу.

Правила фінансового моніторингу (далі - Правила) є єдиним внутрішнім документом фінансової компанії, який визначає порядок вчинення дій працівниками фінансової компанії щодо реалізації фінансового моніторингу та спрямований на недопущення використання фінансової компанії і її відокремлених підрозділів з метою легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення.

Програма здійснення фінансового моніторингу (далі - Програма) є окремим внутрішнім документом фінансової компанії, який містить план організаційних заходів для проведення фінансового моніторингу.

Детальніше:Правила та програма фінансового моніторингу в фінансовій компнаії. Вимоги до правил та програми...

Які посади відносяться до керівних у сфері фінансового моніторингу, в контексті відповідності кваліфікаційним вимогам щодо досвіду роботи на займаній посаді? Текст з офіційного сайту Держфінмоніторинг

Які посади відносяться до керівних у сфері фінансового моніторингу, в контексті відповідності кваліфікаційним вимогам щодо досвіду роботи на займаній посаді? Текст з офіційного сайту Держфінмоніторинг

Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі - Закон), система фінансового моніторингу складається з первинного та державного рівнів, до яких належать суб’єкти первинного фінансового моніторингу та суб’єкти державного фінансового моніторингу.

Детальніше:Які посади відносяться до керівних у сфері фінансового моніторингу, в контексті відповідності...

Щодо використання банками права відмови, установленого статтею 10 Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму. Роз’яснення та рекомендації. Інформація з сайту Національно

Щодо використання банками права відмови, установленого статтею 10 Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму. Роз’яснення та рекомендації. Інформація з сайту Національного банку

Вимогами статті 10 Закону та статті 64 Закону про банки встановлено право банку відмовити клієнту у встановленні (підтриманні) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин) або проведенні фінансової операції у разі, зокрема:

Детальніше:Щодо використання банками права відмови, установленого статтею 10 Закону України “Про запобігання...

Щодо відповідності кваліфікаційним вимогам кандидатів на посади відповідальних працівників відокремленого підрозділу банку. Рекомендації та роз’снення. Інформація з сайту Національного банку

Щодо відповідності кваліфікаційним вимогам кандидатів на посади відповідальних працівників відокремленого підрозділу банку. Рекомендації та роз’снення. Інформація з сайту Національного банку

Особа, яка призначається на посаду відповідального працівника відокремленого підрозділу банку, повинна мати бездоганну ділову репутацію та відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним підпунктами 2 – 4 пункту 125 розділу IX Положення № 417.

Детальніше:Щодо відповідності кваліфікаційним вимогам кандидатів на посади відповідальних працівників...

Щодо виявлення, реєстрації та повідомлення про фінансові операції. Рекомендації та роз’яснення. Інформація з сайту Національного банку

Щодо виявлення, реєстрації та повідомлення про фінансові операції. Рекомендації та роз’яснення. Інформація з сайту Національного банку

Відповідно до підпункту 3 частини другої статті 6 Закону банк зобов’язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку, у процесі, у день виникнення підозри, після їх проведення або під час спроби їх проведення чи після відмови клієнта від їх проведення, зокрема з використанням засобів автоматизації, ураховуючи, що моментом виявлення є отримання банком повної інформації, яка дає змогу виявити ознаки таких операцій.

Детальніше:Щодо виявлення, реєстрації та повідомлення про фінансові операції. Рекомендації та роз’яснення....

Щодо управління ризиками, ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів. Рекомендації та роз’яснення. Інформація з сайту Національного банку

Щодо управління ризиками, ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів. Рекомендації та роз’яснення. Інформація з сайту Національного банку

Стосовно здійснення ідентифікації клієнтів – юридичних осіб, які проводять перекази без відкриття рахунка на суму, що дорівнює чи перевищує 15 000 гривень, або на суму, еквівалентну зазначеній сумі, у тому числі в іноземній валюті, банківських металах, інших активах, одиницях вартості, але є меншою ніж 150 000 гривень, або на суму, еквівалентну зазначеній сумі, у тому числі в іноземній валюті, банківських металах, інших активах, одиницях вартості (далі – переказ).

Детальніше:Щодо управління ризиками, ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів. Рекомендації та...

Щодо обов’язкового фінансового моніторингу фінансових операцій за ознакою, передбаченою пунктом 4 частини першої статті 15. Рекомендації та роз’яснення. Інформація з сайту Національного банку

Щодо обов’язкового фінансового моніторингу фінансових операцій за ознакою, передбаченою пунктом 4 частини першої статті 15. Рекомендації та роз’яснення. Інформація з сайту Національного банку

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 15 Закону фінансові операції з готівкою (внесення, переказ, отримання коштів) підлягають обов’язковому фінансовому моніторингу в разі, якщо сума, на яку вони здійснюються, дорівнює чи перевищує 150 000 гривень або дорівнює чи перевищує суму в іноземній валюті, банківських металах, інших активах, еквівалентну 150 000 гривень.

Детальніше:Щодо обов’язкового фінансового моніторингу фінансових операцій за ознакою, передбаченою пунктом 4...

Щодо застосування статті 15 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом... Рекомендації та роз’яснення. Інформація з сайту Національного банку

Щодо застосування статті 15 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом... Рекомендації та роз’яснення. Інформація з сайту Національного банку

Ураховуючи численні запити банків як суб’єктів первинного фінансового моніторингу щодо застосування статті 15 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" (далі – Закон), керуючись пунктом 2 частини другої статті 14 Закону, Національний банк України повідомляє таке.

Детальніше:Щодо застосування статті 15 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню)...

Рекомендації ДСФМУ щодо інформування ДСФМУ про прибуткові операції по рахунках, за якими зупинено видаткові операції відповідно до рішення ДСФМУ. Рекомендації та роз`яснення. Інформація з сайту Національного банку

Рекомендації ДСФМУ щодо інформування ДСФМУ про прибуткові операції по рахунках, за якими зупинено видаткові операції відповідно до рішення ДСФМУ. Рекомендації та роз`яснення. Інформація з сайту Національного банку

Пунктом 3 статті 17 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму" (далі - Закон) Держфінмоніторинг України може прийняти рішення про зупинення видаткових операцій за рахунками клієнтів (осіб) у разі, якщо такі операції містять ознаки, передбачені статтями 15, 16 Закону на строк до п’яти робочих днів, про що зобов’язаний невідкладно повідомити суб’єкта первинного фінансового моніторингу, а також правоохоронні органи, уповноважені приймати рішення відповідно до кримінального процесуального законодавства.

Детальніше:Рекомендації ДСФМУ щодо інформування ДСФМУ про прибуткові операції по рахунках, за якими зупинено...

Більше статей...

  1. Рекомендації ДС фінансового моніторингу України щодо заповнення банками реквізитів файлів-повідомлень про фінансові операції, що стосуються несанкціонованого списання коштів з рахунків клієнтів. Рекомендації та розяснення. Інформація з сайту Національного
  2. Рекомендації Держслужби фінмоніторингу України для суб’єктів первинного фінансового моніторингу щодо ризиків, пов’язаних із фінансуванням сепаратистських та терористичних заходів на території України. Рекомендації та розяснення. Інформація з сайту Націона
  3. Здійснення аналізу фінансових операцій щодо наявності ознаки обов’язкового фінансового моніторингу. Національний банк. Рекомендації та роз’яснення
  4. Конвенція Ради Європи про відмивання, пошук, арешт та конфіскацію доходів, одержаних злочинним шляхом, та про фінансування тероризму
  5. Про затвердження нормативно-правового акта Національного банку України з питань формування файлівінформаційного обміну. Постанова НБУ від 18 серпня 2016 року№ 373
  6. Про реалізацію Стратегії розвитку системи запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення на період до 2020 року. Розпорядження КМУ від 30
  7. Про затвердження Порядку повідомлення суб'єкта первинного фінансового моніторингу про вручення особі письмового повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, про закриття кримінального провадження та інформування суб'єктів фінансового
  8. Щодо фінансових операції з ознаками фіктивності. Лист НБУ від 26.05.2017 № 25-0008/37888
  9. ПОРЯДОК застосування санкцій, передбачених Законом України „Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”, пред’явлення вимог та зді
  10. ПОРЯДОК організації та координації роботи з перепідготовки і підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу. Постанова КМУ від 19 серпня 2015 р. № 610

Актуальні питання-відповіді щодо створення та діяльності фінансових установ

Кваліфіковані послуги з питань реєстрації фінансових установ

Реєстрація всіх видів фінансових установ. Створення відокремлених підрозділів фінансової установи. Ліцензування діяльності фінансових установ. Супровід купівлі-продажу фінансових установ

tel: 0671013668, 0993869134 Viber, Telegram, WhatsApp.

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Skype: Lawfin1 Консультація безкоштовно!!!

Новини фінансового ринку

Актуальні новини фінансового ринку України

Детально!!!

Питання-відповіді

Актуальні питання-відповіді щодо створення та діяльності фінансових установ

Детально!!!

Глосарій фінансового ринку

Визначення, що застосовуються в законодавстві яким регулюються фінансові правовідносини

Детально!!!

Фінансова звітність

Фінансова звітність фінансових установ

Детально!!!

Фінансовий моніторинг

Особливості організації фінансового моніторингу в фінансовій установі

Детально!!!

Новини законодавства

Новини законодавства яким регулюється діяльність фінансових установ

Детально!!!

Актуальні матеріали

Актуальні матеріали на тему створення та діяльності фінансових компаній

Детально!!!

Організація фінансового бізнесу

Організація діяльності фінансових компаній. Організація кредитно-фінансової діяльності в Україні

Детально!!!

Ліквідація фінансової компанії

Анулювання ліцензії фінансової компанії. Виключення фінансової компанії з реєстру фінансових установ

Детально!!!

Продаж фінансових компаній

Компанія виступить консультантом з питань супроводу процедури переоформлення корпоративних прав на фінансову компанію, а так само супроводить процес внесення змін до контролюючих органів

Детально!!!

Супровід діяльності фінансових компаній

Супровід діяльності фінансових установ

Детально!!!

Хто на сайті

На сайті 270 гостей та 0 користувачів