Консультуємо з питань реєстрації фінансових установ.

Реєстрація всіх видів фінансових установ. Створення відокремлених підрозділів фінансової установи. Ліцензування діяльності фінансових установ. Супровід купівлі-продажу фінансових компаній

tel: 06710136680993869134 Viber, Telegram, WhatsApp

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Skype: Lawfin1 Консультація безкоштовно!!!

ПОРЯДОК формування облікового ідентифікатора та надання довідки про обліковий ідентифікатор. Наказ Міністерства фінансів України 08.06.2015 № 542

ПОРЯДОК формування облікового ідентифікатора та надання довідки про обліковий ідентифікатор. Наказ Міністерства фінансів України 08.06.2015  № 542

Порядок визначає правила формування облікового ідентифікатора та надання довідки про обліковий ідентифікатор суб’єктам первинного фінансового моніторингу та їх відокремленим підрозділам (далі - суб’єкти), що здійснюють подання інформації згідно з вимогами Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»

Детальніше:ПОРЯДОК формування облікового ідентифікатора та надання довідки про обліковий ідентифікатор. Наказ...

Неподання інформації спеціально уповноваженому органу (Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»)

Неподання інформації спеціально уповноваженому органу (Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»)

1. Неподанням інформації спеціально уповноваженому органу є:

Детальніше:Неподання інформації спеціально уповноваженому органу (Закон України «Про запобігання та протидію...

Фінансові операції, що підлягають обов’язковому фінансовому моніторингу (Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

Фінансові операції, що підлягають обов’язковому фінансовому моніторингу (Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»)

1. Фінансова операція підлягає обов’язковому фінансовому моніторингу у разі, якщо сума, на яку вона здійснюється, дорівнює чи перевищує 150 000 гривень (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї або проводять та надають можливість доступу до азартних ігор у казино, будь-яких інших азартних ігор, у тому числі електронне (віртуальне) казино, - 30 000 гривень) або дорівнює чи перевищує суму в іноземній валюті, банківських металах, інших активах, еквівалентну 150 000 гривень (для суб’єктів господарювання, які проводять лотереї або проводять та надають можливість доступу до азартних ігор у казино, будь-яких інших азартних ігор, у тому числі електронне (віртуальне) казино, - 30 000 гривень), та має одну або більше таких ознак:

Детальніше:Фінансові операції, що підлягають обов’язковому фінансовому моніторингу (Закон України «Про...

Випадки коди суб’єкт первинного фінансового моніторингу може відмовити в проведенні фінансової операції (Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом фінансуванню тероризму та фінансуванню розповс

Випадки коди суб’єкт первинного фінансового моніторингу може відмовити в проведенні фінансової операції (Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»)

1. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний:

відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин) або проведення фінансової операції у разі, коли здійснення ідентифікації та/або верифікації клієнта (у тому числі встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), є неможливим або якщо у суб’єкта первинного фінансового моніторингу виникає сумнів стосовно того, що особа виступає від власного імені;

Детальніше:Випадки коди суб’єкт первинного фінансового моніторингу може відмовити в проведенні фінансової...

Правовий статус відповідального працівника суб’єкта первинного фінансового моніторингу (правовий статус відповідального за фінансовий моніторинг) Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фіна

Правовий статус відповідального працівника суб’єкта первинного фінансового моніторингу (правовий статус відповідального за фінансовий моніторинг) Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»

1. Відповідальний працівник призначається за посадою на рівні керівництва суб’єкта первинного фінансового моніторингу.

2. Призначення відповідального працівника здійснюється у порядку, визначеному відповідним суб’єктом державного фінансового моніторингу, який згідно з цим Законом виконує функції державного регулювання та нагляду за суб’єктом первинного фінансового моніторингу.

Детальніше:Правовий статус відповідального працівника суб’єкта первинного фінансового моніторингу (правовий...

Завдання, обов’язки та права суб’єкта первинного фінансового моніторингу. Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищенн

Завдання, обов’язки та права суб’єкта первинного фінансового моніторингу. Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»

1. Суб’єкт первинного фінансового моніторингу (крім спеціально визначених суб’єктів первинного фінансового моніторингу, які провадять свою діяльність одноособово, без утворення юридичної особи) з урахуванням вимог законодавства розробляє, впроваджує та постійно з урахуванням законодавства оновлює правила фінансового моніторингу, програми здійснення фінансового моніторингу та інші внутрішні документи з питань фінансового моніторингу (далі - внутрішні документи з питань фінансового моніторингу) та призначає працівника, відповідального за його проведення (далі - відповідальний працівник).

Детальніше:Завдання, обов’язки та права суб’єкта первинного фінансового моніторингу. Закон України «Про...

Відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом

Відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом

Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» встановлює відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом.

Детальніше:Відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації...

Деякі питання Єдиної державної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ. ПО

Деякі питання Єдиної державної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ. ПОСТАНОВА від 14 травня 2015 р. № 299 

Положення регулює порядок визначення державних інформаційних ресурсів та порядок надання доступу до них для забезпечення функціонування Єдиної державної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (далі - Єдина система), а також засади її функціонування та розвитку.

Детальніше:Деякі питання Єдиної державної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації...

Зупинення фінансових операцій - в контексті виконання завонодавства в сфері фінансового моніторингу

Зупинення фінансових операцій - в контексті виконання завонодавства в сфері фінансового моніторингу

У разі виявлення працівником фінансової компанії (ломбард, кредитна установа, їх відокремленого підрозділу) фінансової операції, учасником якої або вигодоодержувачем за якою є особа, яку включено до переліку осіб, пов’язаних із провадженням терористичної діяльності або щодо яких застосовано міжнародні санкції, інформація щодо такої фінансової операції невідкладно передається відповідальному працівнику фінансової компанії (ломбард, кредитна установа, їх відокремленого підрозділу).

Детальніше:Зупинення фінансових операцій - в контексті виконання завонодавства в сфері фінансового моніторингу

Підготовка персоналу фінансової компанії (ломбард, кредитна компанія) щодо виконання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зб

Підготовка персоналу фінансової компанії (ломбард, кредитна компанія) щодо виконання вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

Для забезпечення належного рівня підготовки персоналу з питань проведення фінансового моніторингу відповідальний працівник фінансової компанії (ломбард, кредитна компанія їх відокремлені підрозділи) здійснює підготовку персоналу щодо виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, шляхом проведення освітніх та практичних заходів.

Детальніше:Підготовка персоналу фінансової компанії (ломбард, кредитна компанія) щодо виконання вимог...

Більше статей...

  1. Призначення працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу в фінансовій компанії, ломбарді, кредитній установі
  2. Правила та програма фінансового моніторингу в фінансовій компнаії. Вимоги до правил та програми фінансового моніторингу в фінансовій компанії. Фінансова установа повинна розробити правила та програму здійснення фінансового моніторингу.
  3. Які посади відносяться до керівних у сфері фінансового моніторингу, в контексті відповідності кваліфікаційним вимогам щодо досвіду роботи на займаній посаді? Текст з офіційного сайту Держфінмоніторинг
  4. Щодо використання банками права відмови, установленого статтею 10 Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму. Роз’яснення та рекомендації. Інформація з сайту Національно
  5. Щодо відповідності кваліфікаційним вимогам кандидатів на посади відповідальних працівників відокремленого підрозділу банку. Рекомендації та роз’снення. Інформація з сайту Національного банку
  6. Щодо виявлення, реєстрації та повідомлення про фінансові операції. Рекомендації та роз’яснення. Інформація з сайту Національного банку
  7. Щодо управління ризиками, ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів. Рекомендації та роз’яснення. Інформація з сайту Національного банку
  8. Щодо обов’язкового фінансового моніторингу фінансових операцій за ознакою, передбаченою пунктом 4 частини першої статті 15. Рекомендації та роз’яснення. Інформація з сайту Національного банку
  9. Щодо застосування статті 15 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом... Рекомендації та роз’яснення. Інформація з сайту Національного банку
  10. Рекомендації ДСФМУ щодо інформування ДСФМУ про прибуткові операції по рахунках, за якими зупинено видаткові операції відповідно до рішення ДСФМУ. Рекомендації та роз`яснення. Інформація з сайту Національного банку

Актуальні питання-відповіді щодо створення та діяльності фінансових установ

Кваліфіковані послуги з питань реєстрації фінансових установ

Реєстрація всіх видів фінансових установ. Створення відокремлених підрозділів фінансової установи. Ліцензування діяльності фінансових установ. Супровід купівлі-продажу фінансових установ

tel: 0671013668, 0993869134 Viber, Telegram, WhatsApp.

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Skype: Lawfin1 Консультація безкоштовно!!!

Новини фінансового ринку

Актуальні новини фінансового ринку України

Детально!!!

Питання-відповіді

Актуальні питання-відповіді щодо створення та діяльності фінансових установ

Детально!!!

Глосарій фінансового ринку

Визначення, що застосовуються в законодавстві яким регулюються фінансові правовідносини

Детально!!!

Фінансова звітність

Фінансова звітність фінансових установ

Детально!!!

Фінансовий моніторинг

Особливості організації фінансового моніторингу в фінансовій установі

Детально!!!

Новини законодавства

Новини законодавства яким регулюється діяльність фінансових установ

Детально!!!

Актуальні матеріали

Актуальні матеріали на тему створення та діяльності фінансових компаній

Детально!!!

Організація фінансового бізнесу

Організація діяльності фінансових компаній. Організація кредитно-фінансової діяльності в Україні

Детально!!!

Ліквідація фінансової компанії

Анулювання ліцензії фінансової компанії. Виключення фінансової компанії з реєстру фінансових установ

Детально!!!

Продаж фінансових компаній

Компанія виступить консультантом з питань супроводу процедури переоформлення корпоративних прав на фінансову компанію, а так само супроводить процес внесення змін до контролюючих органів

Детально!!!

Супровід діяльності фінансових компаній

Супровід діяльності фінансових установ

Детально!!!

Хто на сайті

На сайті 250 гостей та 0 користувачів