АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ В СФЕРІ ВІДКРИТТЯ І РЕЄСТРАЦІЇ ВІДДІЛЕННЯ ЛОМБАРДА
Ломбардний бізнес в Україні є одним із стабільно працюючих, у порівнянні з іншими видами фінансових послуг, в сегменті небанківських фінансових установ. Якщо у вас вже є зареєстрований ломбард, і ви розумієте що вам необхідно нарощувати клієнтську мережу, шляхом розвитку мережі ломбардних відділень, цей матеріал буде вам корисний. Розглянемо особливості організації ломбардного відділення, порядок реєстрації відділення ломбарду і так далі.
Ломбардне відділення, це філія, інший відокремлений підрозділ юридичної особи, розташований поза місцем знаходження юридичної особи, що здійснює всі або частину функцій з надання фінансових послуг від імені ломбарду.
- Директор відділення ломбарду повинен мати вищу освіту не нижче професійно-технічної;
- Директор відділення ломбарду повинен мати не менше ніж 2-річний загальний стаж трудової діяльності, з якого стаж роботи на ринках фінансових послуг - не менше одного року або стаж роботи на керівних посадах не менше двох років;
- Директор відділення ломбарду протягом останніх п'яти років не повинен бути керівником, фінансовим директором або головним бухгалтером фінансової установи, визнаної банкрутом, підданої процедурі примусової ліквідації або до якої було застосовано захід впливу за порушення законодавства, що регулює діяльність з надання фінансових послуг, у вигляді відсторонення керівництва від управління фінансовою установою та призначення тимчасової адміністрації;
- Директор відділення ломбарду не повинен мати непогашеної або не знятої судимості за умисні злочини, злочини у сфері господарської та службової діяльності, а також не бути позбавленим права обіймати певні посади та займатися певною діяльністю.
- Відділення ломбарду повинно знаходитись у нежитловому приміщенні. При цьому, це приміщення має бути або у власності ломбарду, або передано йому в користування згідно договору оренди, або суборенди.
«приміщення - частина нежитлового внутрішнього об'єму будівлі, обмежена будівельними елементами, з можливістю входу і виходу, яка використовується ломбардом чи його відокремленим підрозділом при наданні фінансових та супутніх послуг ломбарду та для зберігання заставленого майна»
Площа приміщення повинна бути не менше ніж 5 квадратних метрів, призначеного для надання фінансових послуг та супутніх послуг ломбарду. Крім цього, повинно бути спеціальне місце зберігання заставленого майна.
- Відділення ломбарду повинно бути оснащене комп'ютерною технікою та засобами зв'язку (телефон, Інтернет).
- Відділення ломбарду повинно бути оснащене програмним забезпеченням, яке необхідно для надання ломбардних послуг та здійснення внутрішнього обліку надання ломбардних послуг.
- Приміщення в якому знаходиться відділення ломбарду повинно знаходитися під охороною.
Зокрема, ломбардне відділення може надавати послуги по кредитуванню. А так само, надавати супутні послуги. До супутніх послуг відноситься:
- Оцінка майна що передається в заклад відповідно до чинного законодавства та/або умов договору;
- Надання посередницьких послуг зі страхування предмета закладу на підставі агентського договору зі страховою компанією;
- Реалізація закладеного майна відповідно до чинного законодавства та/або умов договору.
Будемо раді вам допомогти в питаннях пов’язаних з організацією та реєстрацією фінансових установ. Індивідуальний підхід до кожного клієнта. Кваліфіковані послуги з питань створення та реєстрації всіх видів фінансових установ, питань отримання ліцензій на фінансові послуги (факторинг, фінансовий лізинг, кредити і т.д.,), відкриття відділень фінансових установ.
Реєстрація всіх видів фінансових установ. Створення відокремлених підрозділів фінансової установи. Ліцензування діяльності фінансових установ. Супровід купівлі-продажу фінансових компаній
tel: 0671013668, 0993869134 Viber, Telegram, WhatsApp
email: pravofin7@gmail.com
Skype: Lawfin1